Peter's Pub

איך לבחור די ג׳יי לחתונה?

תמונה של די ג׳יי לחתונה

בחירת תקליטן לחתונה שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה. אתה רוצה למצוא מישהו שינגן את המוזיקה הנכונה לאורחים שלך, ישאיר את רחבת הריקודים מלאה ויגרום לקבלת הפנים שלך להתנהל בצורה חלקה. הצעד הראשון הוא להבין איזה סוג מוזיקה אתה רוצה בחתונה שלך.

חשבו על ז'אנר

חשבו על ז'אנר השירים שאתם אוהבים ואיזה סוג מוזיקה הכי תתאים לאווירה שאתם מחפשים על רחבת הריקודים. אם אתם עורכים חתונה מסורתית יותר, אז חפשו די ג׳יי לחתונה עם ניסיון בנגינת ישן או רוק קלאסי. אם אתם עורכים אירוע יותר עכשווי או בעל אוריינטציה של פופ, אז תקליטנים שמתמחים בז'אנרים האלה עשויים להיות מתאימים יותר.

לאחר מכן, חשבו על סגנון המוזיקה שיעבוד הכי טוב בקבלת הפנים שלכם. האם אתה רוצה שירים אופטימיים או איטיים יותר? יש לך בקשות ספציפיות? לאחר שהוחלט על הדברים האלה, קל יותר לצמצם אילו תקליטנים יעבדו הכי טוב עבורך ועבור הצרכים שלך ביום הגדול שלך

בחירת תקליטן לחתונה שלך יכולה להיות מסובכת. ישנם גורמים רבים שעליכם לקחת בחשבון לפני שתחליטו סופית.

הנה כמה מהדברים שאתם צריכים לזכור:

– האם התקליטן מוכן לעבוד עם הפלייליסט שלך?

– ל-DJ יש ניסיון בחתונות?

– מה העלות של העסקת אדם זה?

– האם הם יספקו ציוד משלהם או שיזדקקו לגישה לציוד של האולם?

תקליטנים יכולים להיות יקרים ואיכות המוזיקה משתנה מאחד לשני. חשוב לעשות את המחקר שלך לפני ששוכרים תקליטן לחתונה שלך. במאמר זה נדבר על איך לבחור תקליטן לחתונה שלכם. כמו כן, נדון בכמה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון בעת שכירת תקליטן. בחירת תקליטן היא משימה קשה. התקליטן הנכון יהפוך את הלילה לבלתי נשכח והלא נכון יכול להרוס אותו.

מה הם הצעדים לבחירת די ג׳יי לחתונה?

הצעד הראשון הוא להבין את התקציב שלך. כמה אתה מוכן להוציא על המוזיקה באירוע שלך? לאחר מכן, עליך להחליט איזה סוג מוזיקה אתה רוצה באירוע שלך. רוצים תקליטן שמתמחה בז'אנרים מסוימים? או שאתה סתם רוצה מישהו שינגן את כל סוגי המוזיקה? לבסוף, תחשבו כמה אנשים יהיו באירוע שלכם ובאיזה סוג מקום הוא נמצא. אם יהיו הרבה אנשים ולמקום יש אקוסטיקה נוראית, אז אולי עדיף ללכת עם להקה אקוסטית במקום תקליטן. הדבר הבא שיש לקחת בחשבון כשאתה מחפש תקליטן הוא סוג המוזיקה שהוא מנגן. אם אתה רוצה מוזיקה בקצב מהיר, חפש DJ שמנגן EDM, פופ או היפ הופ. אם אתה רוצה מוזיקה נינוחה יותר, חפש תקליטן שמנגן ג'אז או קאנטרי.

לסיכום

לאחר מכן, חשבו איזו סביבה הייתם רוצים שתהיה לחתונה שלכם. אם אתה רוצה שזה יהיה יותר נינוח ונמוך עם הרבה מקום בין השירים, אז מצא דיג'יי שלא מנגן יותר מדי שירים ברצף. אם אתה רוצה שיהיה יותר אנרגיה גבוהה עם הרבה אנשים רוקדים ונהנים כל הלילה, אז מצא מישהו שיש לו ניסיון עם חתונות ויודע איך להפעיל את המסיבה מתחילתה ועד סופה!