Peter's Pub

יום גיבוש וימי חברה בחברות גדולות

ערבי גיבוש לחברות גדולות

ימי גיבוש הפכו לשגרה בחברות רבות. חברות גדולות מפיקות לא רק ימי גיבוש לצוותים השונים אלא דואגות להפיק גם אירוע שנתי לכל החברה. באירוע השנתי, החברה דואגת לא רק לבידור, אלא גם משתפת את כלל העובדים בהשגי החברה בשנה האחרונה ומציגה את התוכניות לעתיד.
הפקת ימי גיבוש וימי הכיף בחברה נופלת בדרך כלל על מחלקת הרווחה או הכוח אדם, אשר נתקלות בבעיה של מציאת מקום שיוכל להכיל את כל הצוות או את כל החברה.

לפניכם כמה אפשרויות למיקום יום הגיבוש או יום חברה:

אולם או גן אירועים – חברות הייטק גדולות, קופות החולים, חברת החשמל, חברת מקורות ועוד, הן רק כמה דוגמאות של חברות אשר זקוקות לאולם או גן אירועים בשרון או במרכז על מנת להכיל אירוע חברה. אולמות או גני אירועים גדולים יכולים להכיל כ- 1000 – 1500 איש. ברגע שאתם סוגרים אולם לאירוע בסדר גודל כזה, תוכלו לבקש ממתחם האירועים גם צ'ופרים שונים, כגון עיצוב מיוחד או הגברה ותאורה בהתאם לצרכים שלכם, שילוט, סדרני חניה ועוד.

אירוע בטבע – אם אתם מתקשים למצוא מקום לאירוע רב משתתפים בגודל הנחוץ לכם, שיקלו לפנות למפיק אירועים המתמחה באירועי טבע. התייעצו עם המפיק האם הוא מכיר מקום שיוכל להכיל את כל משתתפי האירוע שלכם. אם הוא טרם הפיק אירוע בסדר גודל כזה, התייעצו איתו לגבי עלויות הכשרת לוקיישן כלשהו לצרכים שלכם.
הפקת אירוע בחיק הטבע הינה יותר מאתגרת, אך יום החברה בטבע יזכר הרבה יותר מאשר עוד אירוע שנתי באולם.

בית מלון – בוקר של כיף בבית מלון, זו אפשרות מצויינת, בה ניתן להתחיל בארוחת בוקר משותפת לכלל העובדים, להמשיך במצגת של צוות ההנהלה ולקנח בכמה סדנאות טובות בליווי ארוחת צהריים איכותית. פינוק אמיתי מחוץ למשרד לכל החברה!

 

ומה לגבי ערבי גיבוש קטנים יותר, אם כמות המשתתפים לא עולה על 100 איש?
גם כאן אפשר להשתמש בכל האפשרויות שציינו למעלה, אבל כאן יש אפשרויות נוספות שכדאי להזכיר:

אירועי טעימות שונים – בארץ יש שפע של יקבים גדלים, מבשלות בירה ואפילו פאבים שמציעים אירוע טעימות פרטיים בליווי ארוחה טובה. מה יכול להיות יותר טובה מארוחה טובה בליווי יין ישראלי משובח, או ארוחת ערב מצוינת עם טעימת 10 סוגי בירה מרחבי העולם?

יום גיבוש ספורטיבי – אם יש לכם צוות צעיר או "צעיר ברוחו", נסו להציע להם יום גיבוש בשילוב ספורט אתגרי יותר או פחות, לדוגמא: טיולי ג'יפים או שייט בקאנו אינדיאני בירדן, או טיולי טרקטורונים.

 

כמו שאתם רואים גם עבור צוותים גדולים וחברות גדולות יש לא מעט אפשרויות ומיקומים לימי גיבוש וימי חברה. כל מה שצריך הוא קצת מחקר וראש פתוח לרעיונות, על מנת שיום החברה שלכם לא יהפוך לשבלוני שנה אחרי שנה.