Peter's Pub

עיצוב פאב לאירוע

פאב

פאב יכול לשמש לא רק למקום בילוי, אלא גם למקום שניתן לקיים בו אירוע מכל סוג. נקודה חשובה בעיצוב פאב לאירוע הוא בחירת כלי אוכל מתאימים לאופי האירוע ולסגנונו.

המאפיינים של עריכת אירוע בפאב

אירועים משפחתיים או עסקיים בפאב מושתתים על מה שעומד בבסיסו של מושג הפאב: מפגש חברתי ואווירה נעימה וקולחת בין האורחים, משקאות אלכוהוליים מסוגים שונים וכן תפריט אוכל מגוון, במיוחד במנות המשתלבות עם אלכוהול.

לכן, גם אירוע בפאב מכיל אלכוהול, אוכל טוב ומוזיקה ברקע שהופכים כל אירוע – אם זה יום הולדת, ערב גיבוש או מסיבת גיוס או שחרור  – למיוחד במינו.

אירוע מוצלח – מתחיל בסט צלחות איכותי

אחד האלמנטים החשובים בעיצוב אירוע בפאב הוא ציוד כלי האוכל באירוע, שהינו חיוני להצלחתו. אירוע מוצלח נמדד בטיב האוכל המוגש בו וכן באיכות ובאסתטיקה של כלי האוכל ובמיוחד סטים של צלחות לאכילה ולהגשה.

ניתן להשכיר סט צלחות לאירועים בגדלים ובסוגים שונים, כגון: סט צלחות גדולות או קטנות, צלחות מרובעות, צלחות עגולות, צלחות מפורצלן, צלחות זכוכית, קעריות מרק, סט צלחות להגשה ועוד.

ניתן להשכיר צלחות לפי סטים שלמים או צלחות בצורה או בגודל מסוים לפי כמות.

אין ספק שהאורחים באירוע ישמחו לאכול מתוך סט צלחות איכותי ומותאם לאירוע ולא מתוך צלחות פלסטיק חד פעמיות.

שיקולים לבחירת סט צלחות איכותי

סט הצלחות חייבות להתאים לסוג האירוע ולכלול צלחות למנות פתיחה, למרקים, צלחות קטנות וגדולות – תלוי בסוגי האוכל ובצורת ההגשה שתיבחר. סט הצלחות שיבחר ישפיע על עיצוב השולחנות ועיצוב כל האירוע בפאב.

סט צלחות לאירוע צעיר יהיה שונה מסט הצלחות שיש להשכיר לערב גיבוש מחלקתי. עליהם  להיות בהלימה לאווירה של האירוע שהמארחים מנסים לייצר.

חברת השכרת כלי אוכל אמינה ומקצועית תדאג לספק את סט הצלחות עד לאירוע ולהחזיר אותם לאחר סיומו. אין יותר צורך לחפש כלים מהמאגר הביתי או אצל המשפחה הנרחבת –  השכרת כלי אוכל לאירועים מכל סוג ובכל סדר גודל יסופקו ע"י החברה.

מעצבי האירוע בפאב יוכלו לבחור סט צלחות שמתאים להם ולאופי האירוע מתוך מבחר רב של הצעות.

זוהי אפשרות חסכונית בעלות נמוכה יותר מאשר אלטרנטיבות אחרות, כמו למשל: רכישת סט צלחות במיוחד לאירוע או התפשרות באיכות הכלים שיש לקנות בעקבות עלות רכישה גבוהה.

השכרת כלים לאירוע בפאב – החלטה נכונה בזמן הנכון!

עיצוב אירוע בפאב הופך לקל ופשוט בעזרת השכרת כלי אוכל וסטים של צלחות לאירוע. בנוסף ליעילות ולחכון בזמן ובכסף עם הבאת הכלים לאירוע בפאב, אין צורך לנקות אותם לאחר האירוע והחברה אף באה ואוספת אותם מהפאב.

כל מה שצריך הוא למצוא חברה אמינה ומקצועית המספקת את הכלים, להתרשם מקטלוג הפריטים שלה ולבחור מבין התמונות את  סט הצלחות המועדף המוצא חן בעיניכם. בזמן של לחץ לפני אירוע ועבודה רבה בעיצוב הפאב לקראתו  – השכרת כלי האוכל הוא הפתרון המושלם בזמן הנכון!