Peter's Pub

דירות להשקעה עם תשואה מתגברת בחיפה

תיווך בחיפה

 

 חיפה היא עיר מפותחת, השלישית בגודלה בישראל ובעלת אוכלוסיה מעורבת. יש בה מקומות עבודה רבים ואת מוסד הלימודים הנחשב ביותר בארץ (הטכניון). היא נחשבת בירת הצפון והמרכז העירוני הגדול בצפון, ומשפיעה במיוחד על תחומי התחבורה, התעשייה והתרבות בארץ.

 

בחיפה יש נמל שדרכו עוברת רוב הסחורה שיש לנו בבית. נמל חיפה הוא בין שני נמלי המסחר הגדולים ביותר בארץ.

 

העיר חיפה מהווה אבן מגנטית למשקיעי הנדל”ן בארץ ובעולם, ואליה מגיעים בעיקר אלו שרוצים ליהנות מהתשואות הגבוהות של הדירות והנכסים בעיר. ריכזנו עבורכם מספר גורמים משמעותיים שהפכו את הנכסים בחיפה למניבים ביותר בארץ בשני העשורים האחרונים:

תכנון עירוני והתחדשות בלתי פוסקת

עיריית חיפה הבינה שהנדל”ן יכול לעזור לעיר להתפתח, ובאמצעות תוכניות מיוחדות להתפתחות העיר, היא מציעה למשקיעים יתרונות השמורים בדרך כלל לערים במזרח אירופה ודרום ארה”ב: מחירים נמוכים, פוטנציאל השבחה גבוהה ותשואות גבוהות, תוכניות מיוחדות כמו קמפוס הנמל, שיקום שכונת בת גלים ופרויקטים גדולים בתחבורה העירונית כמו המטרונית ומנהרות הכרמל.

 

כל אלו הופכים אותה לעיר מתפתחת וחכמה בקנה מידה עולמי, ומציבים אותה רחוק משאר הערים בארץ. מחירי הדירות בעיר נמצאים בעליה מתמדת, לשמחת העירייה והמשקיעים ברי המזל.

אף דירה לא נשארת ריקה

חיפה היא עיר שמאופיינת בהשכלה גבוהה ברמה הגבוהה ביותר בארץ בזכות אוניברסיטת חיפה והטכניון. העיר מתחדשת ומחזיקה בכל זמן נתון עשרות אלפי סטודנטים (רק בטכניון יש 14,000!). בין היתר, בעיר יש גם יש את מכללת גורדון, תלתן המכללה לעיצוב והמרכז האקדמי ויצ”ו. הסטודנטים מגיעים לעיר לתקופת זמן ארוכה שבמהלכה הם שוכרים דירות זולות במחיר נמוך.

 

בערים אחרות בארץ, השכונות הזולות הן לרוב שכונות מצוקה שלא נעים לגור בהן, אך בחיפה הדירות הזולות מאוכלסות כולן על ידי סטודנטים, ומהוות סביבת מחייה איכותית גם עבור אלו שאינם סטודנטים. הסטודנטים ידועים כשוכרים שניתן לסמוך עליהם מכיוון שהם משלמים בזמן ושומרים על הנכס ואולי אף יציעו לשפץ אותו.

יציבות, סיכון אפסי ותשואות גבוהות

אנשים רבים איבדו לא מעט כסף בבורסה. הם התאכזבו מהשקעות בחברות שהמניה שלהם התנהגה בניגוד למצופה, והבינו שאפיק ההשקעה הכי רלוונטי עבורם הוא למעשה נדל”ן.

כדאי לרכוש דירות להשקעה מכיוון שמדובר בסיכון נמוך מאוד (הדירה לא תאבד מהערך שלה) ותשואה גבוהה מובטחת עבור אלו שמחליטים לעבוד איתנו. מי שהשקיע בנדל”ן בשבע השנים האחרונות, הכפיל ולפעמים גם שילש את הסכום הראשוני שהשקיע. נראה שהעליה החדה כבר מאחורינו, אך עם זאת, השקעה בנדל”ן יכולה לספק 5-7 שנים של תשואה מובטחת – האם אתם יכולים לתת הערכה כזאת על אפיק השקעה אחר?

איך נוכל לעזור לכם?

  • שירותי תיווך בחיפה– כדי לבצע עסקת נדל”ן מוצלחת יש צורך באנשי מקצוע מנוסים.
  • מציאת נכס – אנו מכירים היטב את כל השכונות בעיר, את היתרונות והחסרונות ואת המאפיינים הייחודיים של כל שכונה. מתווך מקצועי מטעמנו יחסוך לכם זמן יקר ויציע לכם את הנכס בשכונה המתאימה ביותר.
דילוג לתוכן